پرسپولیس زلزله

فروش دانيل‌اگر به نفع ليورپول خواهد بود


دنيل اگر مدافع مياني ليورپول ، در فهرست خريد باشگاه منچسترسيتي قرار دارد و اين باشگاه به شدت به دنبال جذب اين بازيکن براي تقويت خط دفاعي تيم خود است.


 با اين وجود برندان راجرز،  مبلغ زيادي را براي خريد اين مدافع دانمارکي به سران سيتي پيشنهاد داده است ،مبلغي که به گفته ي او مي تواند در هرجايي مورد استفاده قرار گيرد.

سرمربي سابق سوانسي با تاييد اين مساله ،انتفال اخير تياگو سيلوا مدافع برزيلي به باشگاه پاري سن ژرمن را ،به عنوان يک معيار براي مدافعين باکيفيت اين روزها  قلمداد مي کند.

او در اين مورد گفت: " تياگو سيلوا با 40 ميليون يورو به از ميلان به پاريس  پيوست و من فکر مي کنم ،دانيل به عنوان يکي از مدافعين شاخص اروپا ،ارزش بسيار زيادي براي هر تيمي داشته باشد. بله ،در اين زمينه مذاکراتي با باشگاه منچسترسيتي صورت گرفته است ،اما در مورد ارزش آن بايد اين نکته ي مهم را در نظر گرفت که آيا اين معامله براي ما سودي در پي خواهد داشت يا نه.

البته ممکن است بازيکن با ارزشي از تيم شما خارج شود ،اما اگراين امر باعث پيشرفت و برداشتن گام هاي اساسي در آينده باشگاه شد ،در اين صورت ارزش فکر کردن در مورد اين پيشنهاد وجود خواهد داشت. مسلماً خواهان ازدست دادن چنين بازيکني نيستم.او به خوبي با اهداف و افکار من آشناست و مي تواند در سيستم بازي من ،نقش محوري  ايفا کند.اما من انساني واقع گرا هستم.اگر باشگاهي پيشنهادي با مبالغي مناسب براي جذب  دانيل و هربازيکن ديگر تيم داشته باشد، چنين پيشنهادي با کمال ميل مورد بررسي قرار خواهد گرفت.واقعيت اينست که ما بودجه ي کافي براي در اختيار گرفتن بازيکنان زيادي نداريم وبايد در اين مورد  منطقي و با استراتژي خاصي عمل کرد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: